Sahel
Sahel
j

Lorem ipsum dolor amet, consect adipiscing elit, diam nonummy.

Follow Us

Hae

Inhimillisyys, lempeys, herkkyys, läsnäolo, toivo, kunnioitus ja positiivisuus. Asiakkaani kuvaa itseään sekä omaa työskentelyotettaan psykoterapeuttina näillä adjektiiveilla. Nämä sana mielessäni lähdin suunnittelemaan asiakkaalleni brändi-ilmettä. Alkukartoituksen jälkeen, lähetin asiakkaalleni muutaman erilaisen logovaihtoehdon ja niiden joukosta löytyikin suosikki, jota lähdimme yhdessä viemään eteenpäin. Asiakkaan toiveissa oli pehmeät sävyt ja muutoin pehmeää ilmettä terästettiin ruusukultaisella yksityiskohdalla. Logo on yksinkertaisuudesta huolimatta, monikäyttöinen ja asiakas voi käyttää sitä eri käyttötarkoituksissa, kuten verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavissa sekä painotuotteissa. Erilaisia logovariaatioita eri käyttötarkoituksiin. Kuvat ovat ajattomia ja niiden tarkoitus on tehdä palvelusta helposti lähestyttävä. Kuvat myös kuvastavat asiakastani persoonana - hänellä on luontainen halu auttaa ja hän kertookin olevansa ensisijaisesti

Mihin asioihin kiinnität ensimmäisenä huomion, kun tapaat uuden ihmisen? Kiinnitätkö huomiota ulkoiseen olemukseen, vaatetukseen, piirteisiin tai persoonaan? Entä jääkö sinulle uuden tuttavuuden nimi heti mieleesi? Meillä jokaisella on omanlainen, mieleenpainuva henkilöidentiteetti. Meistä jokainen on uniikki, oma itsensä ja eri piirteet tekevät meistä ainutlaatuisia yksilöitä. Usein myös nämä piirteet ovat sellaisia, jotka jäävät meidän mieleemme. Samalla tavoin brändi-identiteetin avulla yritys jää mieleen, se on tärkein keino erottautua muista. Mikä on visuaalinen identiteetti? Brändi-ilme, visuaalinen identiteetti tai visuaalinen ilme, nämä kaikki tarkoittavat niitä elementtejä, joiden avulla brändisi näkyy eri kanavissa. Niiden avulla välitetään tunteita ja kerrotaan kaikki oleellinen yrityksestäsi ulospäin – sen avulla tuodaan esiin

Työskentelen päivittäin verkkosivujen parissa ja olen tässä vuosien aikana oppinut, mikä toimii ja mikä ei. Verkkosivujen tulisi vakuuttaa potentiaalinen asiakas vain muutamassa sekunnissa ja sen vuoksi sivujen nopean latautumisen lisäksi on tärkeää, että sisältö herättää välittömästi mielenkiinnon. Verkkosivujen tulee myös skaalautua moitteettomasti eri laitteille. Mutta tällä kertaa emme käsittele verkkosivujen toimivuutta tai responsiivisuutta, vaan keskitymme mielenkiintoa herättävän sisällön tuottamiseen: tehokkaan verkkosivun etusivu vastaa 5 kysymykseen. Mutta, ennen kuin käymme kysymysten kimppuun, tulee asiakkaan sivustolle saapuessaan nähdä heti, mitä tarjoat (eli ennen kuin sivuja vieritetään) – ensinäkymän pitäisi kertoa asiakkaalle, että ”tämän palvelun löydät täältä”. Koska olen itse palvelun tarjoaja, haluan varmistaa,

"Käynnistin yritystä, jonka tavoitteena tukea yksilön ja työyhteisön hyvinvointia coahingin, terapian ja hyvinvointitetriittien keinoin. Etsin tahoa, joka voisi tehdä yritykselleni logon, nettosivut ja some materiaalia. Kartoitin useita eri vaihtoehtoja ja päädyin Nooraan, Creative Studio Noora Svärd:n, koska hänen visuaalinen osaaminen, kokemus ja asenne vakuuttivat. Lisäksi hän käyttää nettisivujen tekemiseen WP:tä mikä mahdollistaa päivitykset helposti myös itse. Olen ollut erittäin tyytyväinen Nooran työhön. Avventuran logo on ihana, nettisivujen visuaalinen ilme juuri sitä mitä hain. Olen saanut asiakkailta paljon näistä positiivista spontaania palautetta. Lisäksi kaikki sujui aikataulussa. Suosittelen Nooraa ehdottomasti, hänellä on luovuutta ja teknistä osaamista!"Anne Nahkala - Avventura Työni parhaita puolia on

Kun puhutaan yrityksen brändistä, tulee sinulle varmasti ensimmäisenä mieleen logo. Kyllä, logo on osa yrityksen brändi-ilmettä, mutta yksinään logosta ei voida puhua brändinä. Tulen avaamaan teille myöhemmissä postauksissani lisää brändi-ilmeen merkityksestä sekä millaisia elementtejä visuaalinen ilme pitää sisällään, mutta tässä postauksessa kerron millaisia variaatioita sinulla tulisi logosta olla. Käydäänpä siis asiaan. Kuten jo mainitsin, yrityksen liikemerkistä + logosta, eli yrityksen tunnuksesta, tulisi olla olemassa erilaisia versioita eri käyttötarkoituksia varten. Ammattisanastosta poiketen, puhun tässä kirjoituksessa logosta, koska yleisesti se on helpompi hahmottaa osaksi kokonaisuutta ja muutoinkin sana ”yritystunnus” tuntuu no, hieman tönköltä. Logon eri variaatioiden tarkoitus on esitellä brändiäsi oikein eri yhteyksissä. Sen vuoksi

Nyt on vihdoin asiakastarinan vuoro. Minulla oli ilo olla mukana luomassa Lumolaukalle yritysilmettä sekä nettisivuja ja voi miten ihana projekti tämä olikaan. Minulle hevoset ovat aina edustaneet kauneutta, voimaa ja jotain käsittämätöntä mystiikkaa. Olin ihan ihmeissäni, kun luin Niinan minulle lähettämiä palvelukuvaustekstejä. Hevosiin nimittäin liittyy paljon terapeuttisia vaikutuksia, minulla ei ollut mitään tietoa tällaisista asioista. Projektissa suunnittelin Lumolaukalle yritysilmeen, joka sisältää logon, typografian, väri- ja kuvamaailman. Yhteisten keskustelujen ja valmiin yritysilmeen pohjalta suunnittelin verkkosivut, jonne pääsette kurkkaamaan täältä. Heti projektin alkumetreillä, minulla oli melko selkeä ajatus siitä, millaista ilmettä lähden hakemaan. Logoksi valikoitui alla oleva vaihtoehto. Kun logoa suunnitellaan, tulee ottaa huomioon