Sahel
Sahel
j

Lorem ipsum dolor amet, consect adipiscing elit, diam nonummy.

Follow Us

Hae

Työskentelen päivittäin verkkosivujen parissa ja olen tässä vuosien aikana oppinut, mikä toimii ja mikä ei. Verkkosivujen tulisi vakuuttaa potentiaalinen asiakas vain muutamassa sekunnissa ja sen vuoksi sivujen nopean latautumisen lisäksi on tärkeää, että sisältö herättää välittömästi mielenkiinnon. Verkkosivujen tulee myös skaalautua moitteettomasti eri laitteille. Mutta tällä kertaa emme käsittele verkkosivujen toimivuutta tai responsiivisuutta, vaan keskitymme mielenkiintoa herättävän sisällön tuottamiseen: tehokkaan verkkosivun etusivu vastaa 5 kysymykseen. Mutta, ennen kuin käymme kysymysten kimppuun, tulee asiakkaan sivustolle saapuessaan nähdä heti, mitä tarjoat (eli ennen kuin sivuja vieritetään) – ensinäkymän pitäisi kertoa asiakkaalle, että ”tämän palvelun löydät täältä”. Koska olen itse palvelun tarjoaja, haluan varmistaa,

"Käynnistin yritystä, jonka tavoitteena tukea yksilön ja työyhteisön hyvinvointia coahingin, terapian ja hyvinvointitetriittien keinoin. Etsin tahoa, joka voisi tehdä yritykselleni logon, nettosivut ja some materiaalia. Kartoitin useita eri vaihtoehtoja ja päädyin Nooraan, Creative Studio Noora Svärd:n, koska hänen visuaalinen osaaminen, kokemus ja asenne vakuuttivat. Lisäksi hän käyttää nettisivujen tekemiseen WP:tä mikä mahdollistaa päivitykset helposti myös itse. Olen ollut erittäin tyytyväinen Nooran työhön. Avventuran logo on ihana, nettisivujen visuaalinen ilme juuri sitä mitä hain. Olen saanut asiakkailta paljon näistä positiivista spontaania palautetta. Lisäksi kaikki sujui aikataulussa. Suosittelen Nooraa ehdottomasti, hänellä on luovuutta ja teknistä osaamista!"Anne Nahkala - Avventura Työni parhaita puolia on

Kun puhutaan yrityksen brändistä, tulee sinulle varmasti ensimmäisenä mieleen logo. Kyllä, logo on osa yrityksen brändi-ilmettä, mutta yksinään logosta ei voida puhua brändinä. Tulen avaamaan teille myöhemmissä postauksissani lisää brändi-ilmeen merkityksestä sekä millaisia elementtejä visuaalinen ilme pitää sisällään, mutta tässä postauksessa kerron millaisia variaatioita sinulla tulisi logosta olla. Käydäänpä siis asiaan. Kuten jo mainitsin, yrityksen liikemerkistä + logosta, eli yrityksen tunnuksesta, tulisi olla olemassa erilaisia versioita eri käyttötarkoituksia varten. Ammattisanastosta poiketen, puhun tässä kirjoituksessa logosta, koska yleisesti se on helpompi hahmottaa osaksi kokonaisuutta ja muutoinkin sana ”yritystunnus” tuntuu no, hieman tönköltä. Logon eri variaatioiden tarkoitus on esitellä brändiäsi oikein eri yhteyksissä. Sen vuoksi

Nyt on vihdoin asiakastarinan vuoro. Minulla oli ilo olla mukana luomassa Lumolaukalle yritysilmettä sekä nettisivuja ja voi miten ihana projekti tämä olikaan. Minulle hevoset ovat aina edustaneet kauneutta, voimaa ja jotain käsittämätöntä mystiikkaa. Olin ihan ihmeissäni, kun luin Niinan minulle lähettämiä palvelukuvaustekstejä. Hevosiin nimittäin liittyy paljon terapeuttisia vaikutuksia, minulla ei ollut mitään tietoa tällaisista asioista. Projektissa suunnittelin Lumolaukalle yritysilmeen, joka sisältää logon, typografian, väri- ja kuvamaailman. Yhteisten keskustelujen ja valmiin yritysilmeen pohjalta suunnittelin verkkosivut, jonne pääsette kurkkaamaan täältä. Heti projektin alkumetreillä, minulla oli melko selkeä ajatus siitä, millaista ilmettä lähden hakemaan. Logoksi valikoitui alla oleva vaihtoehto. Kun logoa suunnitellaan, tulee ottaa huomioon

Sosiaalisen median kanavat ovat yritykselle yhtä tärkeät, kuin verkkosivutkin. Potentiaaliset asiakkaat löytävät palveluntarjoajan usein juuri somen kautta, joten sen vuoksi sen sisältöön sekä visuaalisuuteen tulee kiinnittää huomiota. Itse katson aina yrityksen sosiaalisen median kanavat läpi, koska minua luontaisesti kiinnostaa, millaista sisältöä he jakavat ja toiseksi, miltä tili visuaalisesti näyttää. Tileihin tutustuessa mietin, millaisen mielikuvan ne antavat yrityksestä ja sen palveluista. Itse tykkään suunnitella tilin ulkoasua hieman etukäteen ja käytän siihen erilaisia työkaluja. Tässä minun vinkkini toimivista, ilmaisista työkaluista. Canva Canva herättää monesti ristiriitaisia mielipiteitä, mutta itse suhtaudun siihen neutraalisti – siinä on puolensa! Käytän työssäni Adoben ohjelmistoja, mutta Canva on ensinäkin ilmainen

Aloittavan yrittäjän tehtävälista on pitkä – kyllä, minä tiedän sen! Yrityksen perustamisesta sujuvan arjen pyörittämiseen on melkoisen pitkä matka ja monta asiaa tulee muistaa hoitaa. Täytyy muistaa hankkia, avata, täyttää, jättää, soittaa, maksaa ja sivussa vielä hankkia asiakkaitakin. Myös markkinoinnin käynnistäminen on tärkeää, tuleehan potentiaalisen kohderyhmän löytää sinut. Pohja kaikelle on yrityksesi ilme, josta ajan kuluessa syntyy osa brändiäsi. Sinut tunnetaan yritysilmeestä, joten suosittelen käyttämään siihen aikaa. Haluathan luoda itsestäsi luotettavan kuvan sekä erottautua kilpailijoista? Sitähän minäkin. Tässä muuta vinkki vakuuttavan yritysilmeen luomiseen: 1 Kohderyhmä Yritysilme luodaan asiakkaitasi varten, ei sinua varten. Se kuvastaa arvojasi ja sitä, miksi yrityksesi on olemassa. Yritysilmeen avulla luodaan