Sahel
Sahel
j

Lorem ipsum dolor amet, consect adipiscing elit, diam nonummy.

Follow Us

Hae

Harvoin on tilanteita, jolloin yritys pärjäisi ilman verkkosivuja. Tiedän kyllä yrittäjiä, joiden pääasiallinen markkinointikanava on sosiaalinen media, mutta silti mielestäni jokainen yrittäjä tarvitsee toimivat verkkosivut. Verkkosivut ovat yrityksen keskeinen markkinointikanava, jonka kautta voi jakaa monenlaista sisältöä. Ne toimivat myös tiedon- ja liidien keruun välineenä sekä niiden kautta voi analysoida sivulla kävijöitä. Mitä elementtejä verkkosivuilla tulisi olla, jotta ne toimisivat optimaalisesti. Tässä muutama vinkki: Tarkoitus Muista, että jokaisella verkkosivullasi vierailevalla on jokin syy, miksi hän on päätynyt sivustollesi. Muista, että jokainen verkkosivullasi vieraileva, on potentiaalinen asiakkaasi. Tämän vuoksi sivustollasi täytyisi näkyä nämä kaksi asiaa välittömästi, kun potentiaalinen asiakas saapuu sivustollesi: Mitä teet (olemassa olosi tarkoitus)

Olen huomannut, että yhä useampi pienyrittäjä tai asiantuntija ovat kiinnostuneet brändäyksestä – ja se on ihan mahtava juttu! Asiakkaani lähestyvät minua silloin, kun kaipaavat apua brändin visuaalisen puolen toteutuksessa, mutta jokainen kerta, me päädymme miettimään myös brändin syvempää olemusta. Syyn tähän kerron artikkelin lopussa, mutta nyt aiheeseen. 3 syytä, miksi pienyrittäjä tai asiantuntija tarvitsee brändi-ilmeen? Ensinäkin, saatan taas toistaa itseäni, mutta kerrataan tämä: Brändi-ilme ei ole sama, kuin yrityksen brändi. Brändi-ilme ei ole sama asia, kuin logo. Brändi-ilme ei ole sama asia kuin brändi-identiteetti. Brändin visuaalinen ilme heijastaa brändin tarinaa, arvoja sekä tuotteita ja/tai palveluita. Näin kokonaisuus on toimiva ja johdonmukainen. Huolellisesti suunnitellulla brändi-ilmeellä: Vahvistat

Valokuvaus on minulle yksi tapa toteuttaa itseäni. Työskentelen valokuvauksen parissa melkeinpä päivittäin - miettikää, miten onnekas olen! Tyylini on hyvin luonnollinen ja pyrin pitämään kuvien käsittelyn kevyenä. Käsittelyn avulla tuon kuviin valoa ja tietynlaista ”tunnelmaa”, joka onkin ollut minun tuotemerkkini jo vuosien ajan. Saan usein palautetta siitä, että kuvissani onkin juuri tämä em. erityinen tunnelma ja täytyy myöntää, että kyllä minun tyylini tunnistaa, jos vaikka kurkkaa toiselle Instagram -tililleni. Olen saanut toteuttaa usealle yritykselle kuvapankkikuvia ja voin kertoa, että minä nautin niin paljon näistä projekteista! Miksi yrityksen sitten kannattaisi panostaa omaan kuvapankkiin, kun ilmaisia kuvia on netti pullollaan? Tässä muutama ajatus minun

Ajattelin tällä kertaa jakaa muutaman vinkin ilmaisista lisäosista, joita olen viime aikoina lisännyt asiakkaideni verkkosivuille. Toteutan verkkosivut Wordpressillä, verkkokauppa-alustana käytän WooCommercea. Näihin molempiin on saatavilla maksullisia sekä maksuttomia lisäosia. Monesta maksullisesta lisäosasta on olemassa ilmainen, riisutumpi versio, eli siinä on vähemmän toimintoja maksulliseen verrattuna. Useimpien pienyrittäjien tarpeisiin näillä maksuttomilla versioilla pääsee oikein mainiosti alkuun ja parhaimmillaan, niitä ei tarvitse missään vaiheessa edes päivittää maksullisiin versioihin. Mikä on lisäosa? Wordpress lisäosa on laajennus, jonka avulla sivustolle voidaan lisätä erilaisia ominaisuuksia tai toimintoja. Lisäosa voi olla esimerkiksi chatbot, yhteydenottolomake tai kevyt hakukoneoptimointi. Hyödyllisiä, ilmaisia lisäosia verkkosivuille Yhteydenottolomake Yhteydenottolomake on mielestäni jokaisella sivustolla välttämättömyys. Se mahdollistaa nopean yhteydenoton

Inhimillisyys, lempeys, herkkyys, läsnäolo, toivo, kunnioitus ja positiivisuus. Asiakkaani kuvaa itseään sekä omaa työskentelyotettaan psykoterapeuttina näillä adjektiiveilla. Nämä sana mielessäni lähdin suunnittelemaan asiakkaalleni brändi-ilmettä. Alkukartoituksen jälkeen, lähetin asiakkaalleni muutaman erilaisen logovaihtoehdon ja niiden joukosta löytyikin suosikki, jota lähdimme yhdessä viemään eteenpäin. Asiakkaan toiveissa oli pehmeät sävyt ja muutoin pehmeää ilmettä terästettiin ruusukultaisella yksityiskohdalla. Logo on yksinkertaisuudesta huolimatta, monikäyttöinen ja asiakas voi käyttää sitä eri käyttötarkoituksissa, kuten verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavissa sekä painotuotteissa. Erilaisia logovariaatioita eri käyttötarkoituksiin. Kuvat ovat ajattomia ja niiden tarkoitus on tehdä palvelusta helposti lähestyttävä. Kuvat myös kuvastavat asiakastani persoonana - hänellä on luontainen halu auttaa ja hän kertookin olevansa ensisijaisesti

Mihin asioihin kiinnität ensimmäisenä huomion, kun tapaat uuden ihmisen? Kiinnitätkö huomiota ulkoiseen olemukseen, vaatetukseen, piirteisiin tai persoonaan? Entä jääkö sinulle uuden tuttavuuden nimi heti mieleesi? Meillä jokaisella on omanlainen, mieleenpainuva henkilöidentiteetti. Meistä jokainen on uniikki, oma itsensä ja eri piirteet tekevät meistä ainutlaatuisia yksilöitä. Usein myös nämä piirteet ovat sellaisia, jotka jäävät meidän mieleemme. Samalla tavoin brändi-identiteetin avulla yritys jää mieleen, se on tärkein keino erottautua muista. Mikä on visuaalinen identiteetti? Brändi-ilme, visuaalinen identiteetti tai visuaalinen ilme, nämä kaikki tarkoittavat niitä elementtejä, joiden avulla brändisi näkyy eri kanavissa. Niiden avulla välitetään tunteita ja kerrotaan kaikki oleellinen yrityksestäsi ulospäin – sen avulla tuodaan esiin