Sahel
Sahel
j

Lorem ipsum dolor amet, consect adipiscing elit, diam nonummy.

Follow Us

Hae

3 vinkkiä vakuuttavaan yritysilmeeseen

Aloittavan yrittäjän tehtävälista on pitkä – kyllä, minä tiedän sen! Yrityksen perustamisesta sujuvan arjen pyörittämiseen on melkoisen pitkä matka ja monta asiaa tulee muistaa hoitaa. Täytyy muistaa hankkia, avata, täyttää, jättää, soittaa, maksaa ja sivussa vielä hankkia asiakkaitakin.

Myös markkinoinnin käynnistäminen on tärkeää, tuleehan potentiaalisen kohderyhmän löytää sinut. Pohja kaikelle on yrityksesi ilme, josta ajan kuluessa syntyy osa brändiäsi. Sinut tunnetaan yritysilmeestä, joten suosittelen käyttämään siihen aikaa. Haluathan luoda itsestäsi luotettavan kuvan sekä erottautua kilpailijoista? Sitähän minäkin.

Tässä muuta vinkki vakuuttavan yritysilmeen luomiseen:

1 Kohderyhmä

Yritysilme luodaan asiakkaitasi varten, ei sinua varten. Se kuvastaa arvojasi ja sitä, miksi yrityksesi on olemassa. Yritysilmeen avulla luodaan mielikuvia. Se lisää luottamusta ja näin nopeuttaa asiakkaan ostopäätöstä. Voit heijastaa yritysilmeen avulla asiakkaiden mieleen laadun, asiantuntijuuden tai vaikka tunteisiin vetoavan mielikuvan.

2 Miksi

Myös yritysilmeessä on tärkeä kysyä miksi. Miksi olet olemassa? Miksi tarjoat juuri näitä palveluita? Näin saamme ydinsanomasi kaivettua esiin ja samalla visuaalinen ilme tukee myös yrityksesi arvoja.

3 Yksinkertaista

Less is more. Riippuen toimialasta, joskus vähempi on enempi. Harmoniset sävyt yhdistettynä pelkistettyyn ilmeeseen, tuo selkeyttä myös yrityksen toimintaan ja näin asiakas hahmottaa kokonaisuuden nopeammin. Joskus, more is more ja silloin räiskitään oikein kunnolla. Silloinkin on tärkeää muistaa selkeys. Kiireisessä maailmassa liian sekava ilme karkottaa asiakkaat, koska heillä ei ole aikaa jäädä tutkimaan, mitä yritys tekee. Tiedon tulee olla siis helposti ja nopeasti nähtävissä. On silti tärkeää muistaa, että ostopäätös tehdään tiedon haun lisäksi, tunteella.

Mikäli oman yritysilmeen hahmottaminen tuntuu hankalalta, me autamme sinua siinä! Emme laskuta tapaamisista, joten jos haluat kirkastaa yrityksesi visuaalista identiteettiä, voimme kertoa oman näkemyksemme asiasta, jonka jälkeen voit tehdä ostopäätöksen.