Hurmataanko
kohderyhmäsi?
Brändi-ilmeesi on heijastus sinusta, kaikesta siitä, mitä teet ja miten teet sen.
Minä tiedän jo, että teet työtäsi täydestä sydämestäsi ja mahdollisesti tällä hetkellä toteutat pitkä aikaista unelmaasi. Annetaan sen näkyä ulospäin ja hurmataan yhdessä kohderyhmäsi!
On olemassa vain yksi sinä ja se on paras keino erottautua joukosta, se on sinun kilpailuvalttisi. Autan sinua brändisi visuaalisen viestin kirkastamisessa tuomalla esiin uniikin osaamisesi.
Millaisen mielikuvan sinä haluat
itsestäsi tai yrityksestäsi luoda?
Yrityksesi brändin tulee näyttää sinulta – ihmiset ostavat ihmiseltä.
Brändi-ilmeen avulla välitetään tunteita ja kerrotaan tarinoita. Taitavasti rakennettu brändi toimii niin hyvin, että voit keskittyä olennaiseen. Se tuo sinulle itsevarmuutta, näkeehän potentiaalinen asiakkaasi heti, millaisen persoonan kanssa hän pääsee työskentelemään.
Hurmataanko kohderyhmäsi? Minä voin auttaa sinua siinä.
Sinulla saattaa olla jo verkkosivut tai jopa kokonainen yritysilme valmiina, mutta jokin niissä hiertää. Ne eivät välttämättä tue toimintaasi ja näin et saavuta asettamiasi tavoitteita. Sinulla on ehkä ollut rajallinen budjetti ja siksi asiat ovat jääneet hieman puolitiehen?
Minulla on sinulle hyviä uutisia. Brändi-ilmeen uudistamisen ei tarvitse maksaa tuhansia euroja. Minulla on sinulle täydellinen ja mikä parasta, kustannustehokas ratkaisu tilanteeseesi.
Your business is the BODY.
Your brand is the SOUL.

Joten, ollaanko kavereita?
Minä haluan auttaa Sinua ja yritystäsi nousemaan seuraavalle tasolle liiketoiminnassasi, mutta meidän täytyy tutustua ensin. Olen suunnitellut kokonaisuuden, brändäysprosessin, jossa me työskentelemme yhdessä. Lopputuloksena on sinun näköisesi brändi-ilme ja halutessasi myös brändiäsi tukevat verkkosivut.
BRAND DESIGN
Näin se toimii
1.
Tutustutaan ja kahvitellaan
Tutustutaan mahdollisuuksien mukaan livenä tai virtuaalisesti puhelimitse tai verkossa. Me molemmat haluamme varmasti tietää, millaisen henkilön kanssa pääsemme työskentelemään. Tarjouksen hyväksymisen jälkeen saat sähköpostiisi muutaman tehtävän, joiden avulla kartoitan lähtötilanteen, tavoitteet sekä toiveesi brändin visuaalisesta ilmeestä.
2.
Työskennellään, viestitellään ja soitellaan
Kun olet tehnyt oman osuutesi, eli toimittanut minulle toiveesi, muodostan sinulle moodboardin sekä muutaman logovaihtoehdon. Logovaihtoehdoista valitaan sinua eniten miellyttävä versio, jota tarvittaessa vielä hiotaan. Kun logo on valmis ja hyväksytty, pidämme videopuhelun, jossa esittelen sinulle valmiin brändi-ilmeen. Käymme yhdessä läpi brändikäsikirjan, joka sisältää logovaihtoehdot, brändivärit, typografian sekä kuvamaailman. Tässä vaiheessa voimme vielä hioa yksityiskohtia, mikäli sellaiselle on tarvetta.
3.
Valmista, nyt kippistellään
Kun projekti on valmis, saat valmiin brändi-ilmeen käyttöösi. Lähetän sinulle logot, mahdolliset muut materiaalit sekä brändikäsikirjan. Tästä voimme jatkaa seuraavaan vaiheeseen, eli verkkosivujen suunnitteluun sekä toteutukseen. Ai niin, ostettuasi brändi-ilmeen, saat Web Designin erikoishintaan!
Mutta hei, me tehtiin se, kippis!

Saat tämän kaiken:
- Logovaihtoehdot eri käyttötarkoituksiin
- Brändiväripaletin
- Fontit ja niiden linkit, jotta voit ladata ne omaan käyttöösi
- Koko yritysilmeesi on kasattu yksien kansien väliin, brändikäsikirjaan. Se neuvoo sinua mm. värien käytöstä
590 € (+alv 24 %)
Sinun on mahdollisuus lisätä pakettiin myös brändi-ilmeen mukaisia myynninedistämismateriaaleja, kuten käyntikortti, esite tai Instagram -pohjat. Myynninedistämismateriaalit hinnoitellaan erikseen.
Esimerkkejä myynninedistämismateriaaleista:
- Käyntikortti
- Esite
- Tarra
- Lahjakortti
- Sosiaalisen median paketti (30 julkaisu- ja tarinapohjaa)
WEB DESIGN
Näin se toimii
Brändi-ilmeen mukaiset verkkosivut
Toistuvuus on avainsana silloin, kun haluat että sinut sekä yrityksesi muistetaan. Tämän vuoksi on tärkeää, että brändisi näyttää visuaalisesti samalta eri kanavissa. Ja mikäpä sen tärkeämpi olisi, kuin visuaalisesti kauniit ja raikkaat sekä sinun näköiset verkkosivut. Verkkosivujen tulee vakuuttaa asiakas heti ensisilmäyksellä. Ne toivottavat asiakkaasi tervetulleeksi ja kertovat kaiken olennaisen yrityksestäsi helposti sekä vaivattomasti.
Toiminnan alkuvaiheessa verkkosivuihin ei ole järkevää sijoittaa tuhottomasti euroja, varsinkaan silloin, jos liikeideasi ei perustu suoraan verkkomyyntiin. Pääset alkuun myös kevyemmällä panostuksella. Sivustoa on mahdollisuus laajentaa myöhemmin, kun toimintasi on kunnolla käynnistynyt.

Web Design
- Responsiiviset WordPress -verkkosivut
- Median syöttö ja optimointi sivustolle
- Tekstien oikoluku, syöttö ja optimointi sivustolle
- Kevyt hakukoneoptimointi
- Lisäosat, kuten esim. yhteydenottolomake, sosiaalisen median kanavien upotus jne.
- Verkkotapaaminen, jossa käytön opastus sekä erillinen ohjeistus sivujen päivittämiseen
Yhden sivun (one page) -sivusto.
590 € (+ alv. 24 %)
Pääsivu + 2 sivua (esim. palvelut ja ota yhteyttä)
790 € (+ alv. 24 %)
Pääsivu + 3 sivua (esim. palvelut, tarina ja ota yhteyttä)
890 € (+ alv. 24 %)
Verkkokaupan hinta asiakaskohtainen, alkaen 1300 e.
Kysy rohkeasti myös osamaksumahdollisuudesta!
PHOTO DESIGN
Tarvitsetko brändiäsi tukevan kuvapankin?
Brändi-ilmeen mukaiset valokuvat
Olen niin visuaalinen ihminen, että minulle todellakin kuva kertoo enemmän kuin mitkään maailman sanat. Ostan kirjoja pelkästään kuvien vuoksi ja nuoruuteni vietin mieluummin pimiössä, kuin kavereiden kanssa. Siksi tarjoan sinulle myös valokuvauspalveluita.
Voin toteuttaa projektin yhteydessä myös brändikuvauksen. Tämä takaa yhtenäisen ilmeen niin markkinointimateriaaleihin, sosiaalisen median julkaisuihin, kuin verkkosivuillekin. Mikäli valitset valokuvauspaketin Brand Designin ja/tai Web Designin lisäksi, saat sen erikoishintaan!
Asiakaspalautteet sen kertovat
UKK
Mistä tiedän, miten käytän valmista yritysilmettäni?
Molempiin Design paketteihin kuuluu ohjeistus. Brand Designiin kuuluu brändikäsikirja, joka opastaa sinua yritysilmeen käyttöön, kuten miten käytät värejä, mikä logo kuuluu mihinkin yhteyteen jne. Brändikäsikirjassa on myös linkin fonttien lataamista varten. Voit siis ladata fontit käyttämiisi ohjelmiin ja näin brändin yhtenäinen ilme toistuu eri kanavissa.
Web Designissa pidämme projektin päätteeksi yhteisen etäpalaverin, jossa opastan sinua verkkosivujen käyttöä varten. Lisäksi saat kirjalliset ohjeet sivujen päivittämistä varten.
Kuinka nopeasti saan uuden brändi-ilmeen tai verkkosivut käyttööni?
Aikataulu sovitaan projektikohtaisesti. On kuitenkin hyvä varata koko projektiin noin 2-3 viikkoa aikaa.
Miksi investoida brändi-ilmeeseen tai verkkosivuihin nyt? Miksi en voisi tehdä sitä myöhemmin?
Jotta sinut löydetään, tulee sinulla olla verkkosivut. Jotta sinut huomataan, tulee sinun erottautua joukosta. Jos olet väritön, hajuton ja mauton, hukut muiden jalkoihin.
Kuuluuko hintaan myös domain ja web-hotelli?
Hinta ei sisällä domainia tai web-hotellia. Nämä molemmat järjestyvät kauttani edullisesti.
Olisiko nyt oikea hetki alkaa
tavoittelemaan unelmiasi?
No olisi!
Kenelle nämä palvelut sopivat?
- Olet investoimassa ensimmäistä kertaa brändäykseen.
- Arvostat henkilökohtaista sekä tehokasta palvelua.
- Olet melko tuore yrittäjä tai yrityksellesi ei ole aikaisemmin luotu brändi-ilmettä.
- Olet yksinyrittäjä tai asiantuntija, joka kaipaa apua brändin visuaalisessa toteutuksessa.
- Olet valmis investoimaan alle 2000 euroa.
Olen saanut työskennellä upeiden pienyrittäjien sekä asiantuntijoiden kanssa:
Psykoterapeutti Piretta Kemppainen
Kaikki toteuttamani asiakastyöt löydät portfoliostani.
Ota yhteyttä
Soitellaan, viestitellään & verkostoidutaan
noora@noorasvard.com
Puh +358 40 159 5949